Usein kysytyt kysymykset

Kuinka nopeasti saan teiltä tilaamani tuotteen?
 

Digitaaliset tuotteet, kuten äänikirjat ja e-kirjat saat heti. Videokurssit tulevat niissä määritellyn aikataulun mukaan: Osa alkaa heti ja osa tiettynä päivänä. 

Kirjat, DVD:t (elokuvat) ja muut fyysiset tuotteet toimitamme kaksi kertaa viikossa.

 

Mistä tuotteet tulevat ja kuka ne lähettää?


Meillä on oma varasto toimistollamme Helsingissä Pohjois-Haagassa, josta tuotteet postitamme.

Kaikkia kaupassamme olevia ostettavia tuotteita on varastossa. Jos jokin tuote loppuu varastoltamme, niin pyrimme tekemään täydennystä mahdollisimman pian. Tiedotamme heti, mikäli jokin on päässyt loppumaan.

 

Mitä maksutapoja teillä on käytössä? 


Verkkokaupassamme voit maksaa kaikkien verkkopankkien tunnuksilla, luottokortilla ja laskulla sekä osamaksulla. Lisätietoja Maksutavat-tietosivulla.   


 

Olen saanut alennuskoodin verkkokauppaanne. Miten sen saa toimimaan?


Lisää koodi kassalla kohtaan "Syötä kampanjakoodi" ja paina "Tallenna". Mikäli olet kirjoittanut koodin oikein JA koodisi on voimassa, niin saamasi alennus vähennetään ostostesi loppusummasta tai tuotteesta, johon alennus on kohdistettu.


 

Ostin digitaalisen tuotteen (e-kirja tai mp3-äänite) ja en onnistu saamaan tuotetta auki?


Tarkasta tässä olevat ohjeet ja ole yhteydessä, jos tämä ei auta.

Sinun pitäisi olla saanut sähköpostiisi vahvistusviestin, jossa on latauslinkit.

Jos linkit eivät toimi, niin kopioi linkki (control + c) ja liitä (control + v) se web-selaimen (firefox, safari, chrome, explorer...) osoiteriville. 

E-kirjan eli PDF:n avaamiseen tarvitset ilmaisen ohjelman, jonka voit ladata esimerkiksi täältä http://get.adobe.com/reader/ 

Auttaivatko nämä ohjeet? Jos eivät, niin sinun tulisi lähettää meille tarkempi selvitys siitä mitä olet onnistunut tekemään ja mihin vaiheeseen asti olet päässyt ja mikä ei onnistu.

Joskus myös lataus epäonnistuu. Koneellesi tulisi onnistuneen latauksen päätteeksi ilmestyä .pdf -loppuinen (e-kirjat) tai .mp3 -loppuinen tiedosto (äänikirjat, äänitiedostot). Mikäli lataus epäonnistuu, niin kokeile latausta uudestaan. 

 

 

Haluan palauttaa tilaamani tuotteen, miten toimin? 
 

Voit palauttaa fyysiset tuotteet (kirja, dvd) 14 vuorokauden sisällä siitä, kun olet saanut tuotteen kotiisi. Tuotteet tulevat olla alkuperäisessä kunnossa. Ilmoita palautuksesta asiakaspalveluumme sähköpostitse.

Käy viemässä paketti takaisin Postiin. Lisää pakettiin mukaan yhteystietosi, jotta tiedämme keneltä se palautuu.

Tuotteet tulee palauttaa osoitteeseen:
ASIAKASPALAUTUS
10times Oy
Kuparitie 16E
00440 Helsinki


 

Ostamallani tuotteella on tyytyväisyystakuu, miten saan rahani takaisin?

 

Mikäli et ole tyytyväinen ostamaasi tuotteeseen, niin sinun tulee lähettää meille sähköpostia asiakaspalvelu(a)10times.fi ja ilmoittaa ostamasi tuote ja kertoa mille tilille haluat palautuksen. Teemme palautuksen sinulle viikon sisällä. Huomioithan, että mikäli sinulla on eri pankki, niin palautus ei välttämättä näy tililläsi vielä seitsemän päivän aikana.

 

 


 

Jäikö sinulle kysyttävää - Ota yhteyttä sähköpostilla asiakaspalvelu(a)10times.fi tai soita 045 1145 866.

 
 

© 2007-2017 10times Oy / Uskalla Innostua | Kuparitie 16e, 00440 Helsinki | p. 045 1145 866 | tiimi(at)uskallainnostua.fi | Tietosuoja